mandag 8. mars 2010

Kløver og sjiraff!


Malt pittelitt i dag, hadde en bestilling som skulle males, så da malte jeg like godt to små kløverbilder for å se hvordan de nye fargene jeg har kjøpt ble. Foreløpig er de bare plassert på en av hyllene på kjøkkenet, men vi får se hvor de ender til slutt. De siste kløverbilde måtte jeg nesten bare springe litt ifra, da de ringte fra Barnehagen til storebror. Han hadde ramla med munnen først i kanten på trappa, så da var det bare til å reise. Sitter her nå og ser på barne-tv med ei skikkelig hoven leppe. Stakkar liten. Ser heldigvis ut som om det ikke gikk ut over tennene.


Jeg har malt et lignende sjiraffbilde tidligere, men det ble presang så da fikk jeg male et nytt =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails