tirsdag 9. mars 2010

Bildelist på kjøkkenet.


Da har vi fått opp bildelist på kjøkkenet. Har ikke tatt bilde av annet enn lista og det på, for tro meg...det er IKKE bloggbart! Masse papir ledninger og rot som ligger på kjøkkenbenken for tiden. Har ikke bestemt meg for hva som skal få plass på lista enda. Klipte litt i papir og fant noen gamle postkort som jeg ramma inn bare for å se hvordan det ble. Det får bli et pauseinnslag, for noe annet skal opp! Mest trolig blir det litt nips og noen familiebilder. Noen som har andre forslag? Jeg tenkte også på serveringsbrett...vi får se.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det ble veldig fint med de kortene. Det gjør seg med papir bak ja.

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å male!!!!fytti

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails