onsdag 17. mars 2010

Syprosjekt: Kjole ferdig!

Da har jeg sydd ferdig kjolen! Endelig! Fremdeles ikke helt fornøyd, men atskillig mye bedre. Er enda ikke sikker på om jeg kommer til å bruke den på vesla, så gi en lyd om du er interessert.



Skulle hatt blå knapper bak, men hadde ikke flere! Og det er begrenset hvor mye mer tid jeg gidder bruke på dette plagget nå...he he.

Nå hva syns dere? Forbedring eller ikke?

Fikk også sydd en liten koseklut. Den ble skev og rar, men det er vel litt av sjarmen. Tolmodigheten var ikke så stor etter kjolen så jeg orket ikke sprette den opp pga litt skjevheter. ;)
Tøysammensetningen kunne vørt bedre, men dette var kun et prøveprosjekt.

7 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole!! Likte fargene og snittet - heldig er lille prinsessen som får bruke den!

    Fin blogg! Kommer innom igjen ;)

    SvarSlett
  2. Knallflott kjole og klut!! Det er sååå inspirerende å stikke innom her! Du er så flink ;-)

    SvarSlett
  3. syns kjolen ble kjempesøt!! justeringene var topp. denne kan vel lillemor bruke? Kanskje prikken over i'en er en liten blå minisløyfe på lomma :)
    tusen tusen takk for globus-tipset, forresten! kjempesnilt. jeg er i dialog med selgere! spennende!! :)

    klem, Åpent hus

    SvarSlett
  4. Så flott den ble! Var kjempeflott når du tok igjen fargene på denne måten!
    Godt jobba!:)

    SvarSlett
  5. Kjolen blei jo kjempesøt - trur du er litt for selvkritisk;-))

    SvarSlett
  6. Det ble jo kjempebra, så tøft at du fikk gjort så mye med den!:)

    SvarSlett
  7. Jeg vil bestille en slik koseklut til Theo om du tar imot bestilling :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails