søndag 7. mars 2010

Pimpa konfekteske.

Ja da hadde jeg et prosjekt på gang i går kveld. Hadde kjøpt meg noe papir og fant fram lim og saks.
Må jo hive meg på den der papir-klippe-lage-trenden her i bloggland...he he. Tviler uansett på at papirsamlingen min blir så stor som mange andre her inne har.

Jeg fikk en kofekteske av mamma som hun tenkte jeg kunne bruke til å ha spoler til symaskinen i. Syns ikke den var spesielt pen slik som den var, så da fant jeg ut at jeg måtte style den litt ;)

Siden delene inni var limt sammen måtte jeg først rive esken helt fra hverandre.

Så var det til å klippe til papir og lime på. Og resultatet:

Esken med det rare i...

Ikke så mye rart her nei...

Den fine med den er at den kan brettes ut slik. Og selvfølgelig trenger jeg ikke ha den svarte plasten oppi, men spolene passer godt i de små firkantene, om det er det jeg skal bruke den til.



Ha en fin Søndag!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk! Så forseggjort og nydelig, del for del. Det der ser jeg for meg er et perfekt lite smykkeskrin til hverdags? Et rom for øredobber....ringer...armbånd... smart smart!

    SvarSlett
  2. Utrolig kul!! Jeg DIGGER den!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails