søndag 14. mars 2010

Stilige barneklær!

Måtte bare ha dette settet fra Hummel til lillesøster. Falt helt pladask.
Jeg synes hummel har mye fint. Det er vel gjerne for jeg som nevnt tildligere ofte foretrekker det kule og rocka framfor det romantiske og nostalgiske. Skulle ofte ønske jeg såg mine egne unger i også andre stiler som Mini A Ture, Norlie og MeMini, men til nå er det kun få klær som har fått komme inn i varmen her. Er ofte så duse og mer jordfarger det går i, og da klarer jeg ikke se mine unger i det da jeg ikke passer det selv.  =(
Jeg synes jo den stilen er søt og fin, men får det bare ikke til å passe inn i vår familie.
Denne sommerdrakten fra Katvig hadde glatt komt inn derimot ;)

Og denne fra Molo.

Denne fra Holly's er jo søt da. Liker godt Holly's også.

Hadde jenta mi vært litt større så hadde jeg nok kjøpt denne kåpen fra Aya Naya. Falt helt fullstendig in love!
Får håpe det kommer like pene kåper den dagen hun blir stor nok til å bruke de. ;)

Hvordan er det med dere? Foretrekker dere de nostalgiske romantiske eller det mer fargerike, røffe eller sportslige? Eller gjerne en kombinasjon?

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Stoffet fra Småfolk er oppklipt sengetøy ja.. Skulle ønske de kunne solgt det som metervare, tror ikke det hadde vært vanskelig å solgt akkuratt:) Masse fint barnetøy du viser, når det gjelder klær til datteren min er jeg "altetende", men det går mest i den litt "tøffe" stilen med sterke farger. Et typisk barnehage antrekk er en fargesterk joggebukse eller olabukse. Så en ensfarget langermet genser med en tøff t- skjorte over, kjempetøft syntes jeg:)

    Ha en strålende ny uke!

    SvarSlett
  2. Her kjører vi begge stiler:)
    Jeg liker både det tøffe og de mer duse klærne.
    Litt etter hvilken anledning det er.
    Og hvilken årstid.
    Barn er jo sort sett søte i det meste:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails